Bootable USB Problemen

Morphaxx

Cadet
Joined
Aug 11, 2022
Messages
1
Goedemiddag,

Ik ben nieuw op dit forum en nieuw met truenas.

Ik heb gisteravond de hele avond geprobeerd om een bootable USB te maken, en alles werkt totdat ik de sessie afrond/afsluit en dan zie dat heel m'n partitie ''Unallocated'' is, ik heb geen idee wat ik fout doe en ik kan nergens iets vinden hoe het wel moet, want de simpele video's doe ik volgens stappenplan.

Ik voel me echt een beetje een knurft maargoed ik hoop dat hier iemand is met het verlossende antwoord.

Morphaxx
 

ddaenen1

Patron
Joined
Nov 25, 2019
Messages
318
Goedemiddag,

Ik ben nieuw op dit forum en nieuw met truenas.

Ik heb gisteravond de hele avond geprobeerd om een bootable USB te maken, en alles werkt totdat ik de sessie afrond/afsluit en dan zie dat heel m'n partitie ''Unallocated'' is, ik heb geen idee wat ik fout doe en ik kan nergens iets vinden hoe het wel moet, want de simpele video's doe ik volgens stappenplan.

Ik voel me echt een beetje een knurft maargoed ik hoop dat hier iemand is met het verlossende antwoord.

Morphaxx
Met wat heb je de bootable USB proberen te maken? Je weet toch dat nadat je een bootable USB met een image van TrueNAS hebt gemaakt met Rufus of dergelijke, Windows deze daarna niet meer lezen kan vermits het OS op de USB stick dan FreeBSD is, right?
 
Top