SabNZBd wil geen verbinding met newsserver maken

Status
Not open for further replies.

VanKatoen

Cadet
Joined
Dec 2, 2013
Messages
3
Ik heb een vreemd probleem met mijn combinatie van FreeNAS en SabNZBd. Ik krijg namelijk geen verbinding met mijn nieuwsserver. De melding is de volgende: [Errno 61] Failed to connect: (60, ‘timed out’) [EMAIL='-1@reader3.xlned.com:563']-1@[/EMAIL]reader3.xlned.com:563 (vinkje staat aan)
Volgens andere threads moest ik even andere newsservers proberen om te kijken of het probleem bij FreeNAS lag. Als ik verbinding probeer te maken met een andere newsserver (waar ik geen inlog van heb) krijg ik netjes de melding dat de inloggegevens ontbreken.

Om te kijken of het aan XLNed lag heb ik NewsLeecher weer opgestart, hier staan dezelfde gegevens, en deze maakt netjes verbinding.
Toch ook maar even SabNZBd voor Windows op de pc gezet, en hier geen problemen om te verbinden met XLNed.

Ik hoop dat iemand hier mij kan vertellen waar het probleem zich ongeveer moet bevinden, want dan kan ik het hele zooitje eindelijk werkend krijgen :)
Alvast bedankt
 

VanKatoen

Cadet
Joined
Dec 2, 2013
Messages
3
Dit is wat er in de log van SabNZBd staat:
2013-12-03 11:37:20,841::INFO::[newswrapper:233] Failed to connect: (60, 'timed out') 1@195.200.85.32:563

Kan ik ergens anders nog andere logs vinden, of is er een andere manier om te zien wat er allemaal mis kan zijn?
Ik ben helemaal nieuw in het wereldje van FreeNAS en SabNZBd, dus alle tips zijn welkom.
 

VanKatoen

Cadet
Joined
Dec 2, 2013
Messages
3
Goed nieuws!

Na mijn hele install terug te hebben gezet naar 'default' en de plugin er opnieuw te hebben opgezet werkt het ineens wel.
Blijf het wel vreemd vinden dat het eerst niet werkte, maar zolang het nu wel blijft werken is er voor mij geen probleem.

In ieder geval bedankt voor het meedenken.
 
Status
Not open for further replies.
Top