Sabnzbd permission na downloaden opnieuw instellen

Status
Not open for further replies.

Marques

Cadet
Joined
Nov 28, 2013
Messages
3
De tekst zegt het al.
Ik ben nieuw in de wereld van NAS.
Heb al jaren een Lacie Network Space 2 maar na het aanschaf van een LG Smart TV voldoet hij niet meer.
Nu heb ik een oud PC omgebouwd tot freenas maar loop tegen wat problemen op ik denk dat het komt omdat ik te weinig kennis heb van FreeNas.
Ik heb Sabnzbd werkend en kan een NZB rechtstreeks laten downloaden alles gaat goed hij zet de download in de juiste map en alles klopt,nu komt het probleem als ik de download wil verplaatsten heb ik daar de juiste permission niet meer voor,op nieuw instellen in FreeNas en ik kan weer verder.
Dit moet ik elke keer weer doen na elke download verplaatsing in de juiste map.
Weet iemand hoe je de Permission zo kunt instellen dat ik het niet steeds opnieuw moet instellen.
Alvast bedankt.
 

Marques

Cadet
Joined
Nov 28, 2013
Messages
3
Nou dat is snel ik ben na wat googlen er achter gekomen dat ik bij de instellingen van Sabnzbd zelf ook de rechten moet instellen in 0777 bij de menu mappen en dean toegangsrechten voor verwerkte downloads.
Ik had dit weg kunnen halen maar misschien heeft iemand later hier iets aan.
 

VenimK

Cadet
Joined
Jan 17, 2012
Messages
2
Wat wil je bedoelen met "toegangsrechten voor verwerkte downloads.'
Heb dit ook op 0777 staan, hij download in die map, maar de map met uitgepakt bestanden blijft staan, en moet ze manueel verplaatsen ?
 

Nindustries

Patron
Joined
Jun 12, 2013
Messages
269
Wat wil je bedoelen met "toegangsrechten voor verwerkte downloads.'
Heb dit ook op 0777 staan, hij download in die map, maar de map met uitgepakt bestanden blijft staan, en moet ze manueel verplaatsen ?
De OP bedoelt dat dit zijn probleem opgelost heeft. Zelf weet ik niet wat je met uw tweede zin bedoelt, maar voor problemen bij jou mag je altijd een nieuwe topic openen.
Blij dat het opgelost is, Marques!
 
Status
Not open for further replies.
Top