Coutchpotato

how to setup coutchpotato with transmission

  • /

    Votes: 0 0.0%
  • /

    Votes: 0 0.0%

  • Total voters
    0
Status
Not open for further replies.
Joined
Apr 25, 2014
Messages
21
Hallo iedereen,

Ik wil voor de eerste keer coutchpotato opzetten omdat ik er al veel positieve reviews over gelezen heb. Toch lukt het mij niet om dit correct te configureren ondanks alle how to's die ik gevonden heb.

Ik gebruik transmission als torrent. Toch na het volgen van tutorials om coutchpotato en transmission op te zetten worden de films niet gedownload maar verschijnen ze enkel in mijn wanted lijst van coutchpotato. Het is toch de bedoeling dat wanneer je een film in coutchpotato add dat deze wanneer hij hem gevonden heeft automatisch afhaalt en in de opgegeven map plaatst of verwacht ik iets te veel?

Graag wat meer hulp bij het opzetten hiervan.

Alvast bedankt!
 

FritVetBE

Explorer
Joined
Dec 28, 2013
Messages
87
Dag Stefan

Zelf heb ik nog geen couchpotato draaien op mijn server maar ik zal hem een van dees eens installeren en kijken hoever ik ermee geraak ;-) Ik zal u op de hoogte houden!
 
Joined
Mar 6, 2014
Messages
686
Ik zou deze vraag toch echt ook eens stellen in het Engelstalige gedeelte. Daar zitten veel mensen die dit gebruiken volgens mij. En dan precies de stappen vermelden die je gevolgd hebt om e.e.a. op te zetten / te installeren (met name de rechten op de gebruikte shares / mounts, aangezien daar vaak de meeste fouten in gemaakt worden).
 

FritVetBE

Explorer
Joined
Dec 28, 2013
Messages
87
Dag Stefan

Intussen heb ik couchpotato geïnstalleerd en zelf ook eens wat dingen zitten testen.

Wat kan je afleiden uit de logs in couchpotato?
welke indexers gebruik je?

Lukt het wel om manueel een torrent te downloaden via transmission?
 

FritVetBE

Explorer
Joined
Dec 28, 2013
Messages
87
Hey Stefan

Intussen heb ik ook een invite kunnen verkrijgen van NZB.SU. Als ik deze indexer instel in couchpotato worden er wel releases gevonden en getoond in couch potato.

Ik verwacht dat dit dan ook het probleem in uw geval zal zijn, dat er geen indexers zijn geconfigureerd, of de indexers die zijn geconfigureerd uw gespecifieerde films niet kunnen terugvinden...
 
Status
Not open for further replies.
Top