Buying HDDs in NL

Status
Not open for further replies.

MtK

Patron
Joined
Jun 22, 2013
Messages
471
Hallo Nederlanders!
I'm looking to buy some HDDs here in NL.
Do you have any recommended places for good service and maybe discounted prices?

(please do not send me to tweakers)

Thanks!
 
Last edited:
Joined
Mar 6, 2014
Messages
686
Wat is er mis met Tweakers? Daar (en op meerdere vergelijkingssites) zoek ik de meeste prijzen op. Ik heb mijn HDD's voor een goede prijs gekocht bij drie verschillende zaken, dit om disks uit verschillende batches te krijgen, zodat de kans op tegelijkertijd falen van de disks een stuk kleiner is. De mijne heb ik van MaxICT, SiComputers en Afuture.
 

MtK

Patron
Joined
Jun 22, 2013
Messages
471
there is no problem with Tweakers - I know the website.

I'm looking for discounts that might not appear there.
maybe for buying more than one at the same store...
 
Joined
Mar 6, 2014
Messages
686
Goed punt, en ik weet niet hoeveel je er nodig hebt, maar ik zou je toch ten zeerste aanraden niet alles in één keer bij dezelfde leverancier te kopen, om de eerdergenoemde reden. Maar misschien is er een leverancier die je kan helpen schijven uit verschillende batches te krijgen, alhoewel ik dat betwijfel.
Verder dan dit kan ik je helaas niet helpen.
 

MtK

Patron
Joined
Jun 22, 2013
Messages
471
Goed punt, en ik weet niet hoeveel je er nodig hebt, maar ik zou je toch ten zeerste aanraden niet alles in één keer bij dezelfde leverancier te kopen, om de eerdergenoemde reden. Maar misschien is er een leverancier die je kan helpen schijven uit verschillende batches te krijgen, alhoewel ik dat betwijfel.
Verder dan dit kan ik je helaas niet helpen.
yes I understand that reason.
at the moment I'm looking to buy only 2...
 
Joined
Mar 6, 2014
Messages
686
Ik denk niet dat je ergens korting gaat krijgen op slechts 2 HDDs.
Maar als je het wel lukt, hoor ik heel graag waar dat wel kan!
 
Status
Not open for further replies.
Top